blog

tukaNg PoLow~

Friday, November 5, 2010

jerit di SUria Fm..Saya nak ke shout award!!!!!!!! yes!! finally!!

tengah syok-syok check emel,.sambil2 tu aku pon layan la suria fm..tetiba aku dengar DJ dia gtau ade menang tiket ke shout award 2010...
waa!! aku memang nak pegi sangat! aku ingat nak amik tiket tu kat The Curve je 13 ni..
sbb ade showcase dia,hujan pon ade perform situ..
lame dah tak berdanska! :p
tapi ntah tetiba tangan aku pon try jela dail suria fm tu...
time tu Dj Linda Onn bertugas..
banyak kali gak la aku try...no busy..no busy..
ntah macam mana hampir2 je aku nak putus asa..
Linda angkat!! wah!! terkezut mak u...ahakz!

'hello, ye telefon untuk ape ye?' soal Linda..
' untuk menang tiket shout award 2010..' jawab aku...
'tahniah! anda merupakan pemanggil yang bertuah..siapa ni di talian?' Linda soal lagi...
'syakirah' balas ku pendek..:)
'nak tiket kena jerit dulu tau..saya nak ke shout award!!!!! boleh ke tak jerit ni??'
'boleh je..takde hal..' balas ku dengan nada riak..haha!
'ok syakirah..1,2,3..jerit!'
' SAYA NAK KE SHOUT AWARD!!!!!!! ' jerit ku dengan 16 harkat...
'waa..terjaga jiran-jiran sebelah tu..' Linda buat lawak ngan aku..
'tahniah! syakirah! anda baru saja memenangi 2 tiket ke shout award 2010! jumpa kat sana ye'
'thanks suria fm!! thanks kak Linda!'
* detail peribadi pon diberi lepas suara merdu aku on air..:p *

pendek cite skang, aku nak ajak sape eh sorang lagi tuh..hmmm...
tunggu jela nanti..hehehe..

performers shout award ialah..



International Headliner

Iyaz


Local Performers

Faizal Tahir Royal Force
Deja Vodoo Spells
Mizz Nina
Hujan
They WIll Kill Us All
Bittersweet
Love Me Butch
Yuna
Najwa
James Baum
Reshmonu
Arabyrd
Tactmatic
Shawn Lee
Shazat
Wakaka Crew
Giller Battle Crew



Presenters

Adibah Noor
Ning Baizura
Arabyrd
Tactmatic
Zizan
Sasi The Don
Liyana Jasmay
Hans Isaac
Chef Wan
Qi
Maya Karin
Nora Danish
Diana Danielle
Andrea Fonseka
Bunkface


lets get rock and roll bebeh!!!! danska!!

* nak pakai baju ape eh malam tu..(macam artis lak..hahaha)*


2 comments:

Azie said...

bg ak design baju ko. hak3

~CREAMY ENEMY~ said...

bagus idea ko tu zie...leh tumpang glemer..hahhaa