blog

tukaNg PoLow~

Saturday, July 19, 2008

DI SMK TAMAN KENARI,KULIM..AJAR CIKGU2 SENAMROBIK..HUHU...


19/07/2008..PUKUL 8.30PG...
DI skolah menengah kebangsaan taman kenari..
aku n 6 orang kengkawan yg lain ikut ketua jabatan pj bagi taklimat n wat demo senamrobik kat cekgu2 tu...
ape lg berjoget sakan r kitorang..huhuhu..
sonok sangat..pengalaman baru g kami,,cikgu2 tu peramah..
aku,ammar,cipi,zaril,afiq jawe,emi,sue n husna yg terpilih untuk conduct senamrobik tu..huhu,kitorang create koreografi tu sehari sebelum nak pegi tu..
rushing giler!!practice skali je,pastu tros perform..hebat kan2??huhu..
alhamdulillah,..selamat xda pape masalah...kitorang dapat cenderahati dari pihak skolah..
balik pkul 1 lbih r...

5 comments:

Ummi said...

Memang best senam robik tu...cikgu2 sesekali bersenam pecah peluh gak...tq adik2.cikgu nor SMKTK

CeKgU syArK said...

oo..same2 cikgu..kami tak kesah..pecah peluh sama2..hehe~

Anonymous said...

ado cikgu nama cikgu nuurqalisha ahmad x kat SMKTK..:)

Anonymous said...

Tak ada.tu identiti penipu yang tak wujud

Anonymous said...

Tak ada.tu identiti penipu yang tak wujud