blog

tukaNg PoLow~

Wednesday, November 3, 2010

Court Games For All ( CGFA )


30.10.2010...ade CGFA berlangsung kat maktab aku,.
game ni melibatkan semua maktab yang ada kat UTARA malaysia n
i..
termasuklah IPG Kampus Tuanku Bainun haku...
aku masuk acara badminton perseorangan wanita...
lame x main..mmg saket2 urat dibuatnya..
tambah2 kene "tale" ngan player SUKMA dari maktab perlis an..
mmg rase nak putus urat gak r kejaq shuttle dia..
alhamdulillah,berkat sokongan semua..

sampai juga aku ke FINAL..
jadik ler dapat naib johan..aku pon xsangka..
tp yg best sgt2 sbb men kat tmpat sndiri an...
penyokong dia..fulamak! mcm org kene histeria...
tambah2 sore geng2 aku..sore man,.naim..haha!

korang mmg best la..!
kalo x kerana Encik Anas yg ajar men 2 tahun lepas..
aku xkan sampai tahap ni rasenye..dulu aku pukul pun ntah hape2..
mmg xreti men langsung!
tp tu la..training n slalu men...minat pon timbul..best2!! :)
tambah2 ade geng2 skuad yg sporting n xkedekut ilmu...
tq mat,atok,ajim,kak ching, elyssa,.hehehe..


tp aku dah niat nak pencen men badmnton sehingga sem depan..
nak recruit org baru plak..tp mcm xde je..adeh..
abeh la skuad bdmnton wanita maktab aku...hehe




No comments: