blog

tukaNg PoLow~

Tuesday, June 23, 2009

mEh HiLangKAn BosaN...

Apa perasaan anda sekarang?

mEngantuk...n hepi sbb msg "baru" masuk..huhu..

Saya nak makan..?

char kuey tiow BM..pergh!!!

Saya tak suka ..?

xske haiwan sgt..xske makan kambing,.n mmg xkan mkan!!

Impian saya?

nak jumpe my prince with his white horse..huhu..

Haiwan yg saya tak suka?

kan da tuleh tadi..kambing..katak..yekk...

Saya harapkan?

menjadi pgarah ipgm dlm mse 20 tahun lagi..haha..

Jika boleh putarkan masa?

sy nak dia tau..sy msih sygkan dia mcm dulu..penantian 1 penyeksaan..uwaa...

Saya pada 10 tahun akan datang?

cekgu sempoi + bengis..haha..

Handphone saya adalah sebuah?

henpon yang berkemungkinan besar boleh mencederakan kepala orang...

Saya pernah bercinta sebanyak?

cinta??bnyk..xterkire!! hahaha...tp setia pd yg 1 tu je..huhuhu..

Saya suka pada?

ketenangan tepi pantai...sambil mengunyah kacang cap nga nyin...

Kawan² saya?

kaki joget( kerol ),kaki ronggeng(,nad,ikin ), kaki study (jijah) kaki lepak,( ex-clsmates aku), kaki senamrobik,(wannababes)..kaki gosip ( 4siku lipat )...

Pernah dikhianati?

penah...xguna betul..!

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

meh r datang dekat ngan aku lagi..nak tgk patah riuk aku smackdown..mai la..

Senaraikan 6 org utk di tag:

cippi!! my KK..haha

sape2 jela yang rajin k...

No comments: