blog

tukaNg PoLow~

Friday, June 5, 2009

HePpy BirtHDay HAFizaH!!!!!! Yeahaa~~


hepi birthday !!! yeahaa..~~

selamat hari lahir untuk sahabatku yang paling bernilai kat dunia ni..huhu~

siti nurhafizah binti hemdan...
no ic 890605-10..tettt!! hehe..~

fizah,.mungkin coretan aku ni x sehebat sahabatmu yang lain..
tapi aku percaya keikhlasan ni tiada bandingannya...

aku bersyukur di pertemukan dengan sahabat sepertimu..
yang sentiasa cuba memahami aku...
yang banyak menyedarkan agar x tersasar lebih jauh lagi...
"bebelan" kau yang sentiasa membuat aku insaf...hihi..

rindu betul kat ko weh..cuti ni..bosan plak xjumpa ko..hehe..
tapi xpe..bulan 8 nanti ko msti kuar ngan aku gak tau..
ini paksaan ni! hikhikhik...

selamat hari lahir yang ke 20..
yeyey..fizah dah tue tau..cpat2 carik menantu utk abg hemdan..huahaha..
bak kate roomate ko..find ur soulmate n marry him!!
xsabar aku tunggu saat itu...huhuhu..yeyey papa baru!
haha...

harap kau xlupakan sahabat seperti aku ni yer...
yang xseberapa kat dunia ni...huu...

hepi birthday!!!
hepi birthday!!!
hepi birthday to hafizah!!!
mama ayam ku,,,..kikiki,,,

mmuaaahh!!! hot KISS dari anakmu yang jauh...hehe..


3 comments:

~ f Z a h ~ said...

wakakaka ni lg gmpak!
huhu thx yer anak ayamku..
yg bongsu..wakaka
insyaallah bln8 wt jejak ksh..
hik3~

~ f Z a h ~ said...

jap2 cm knal he layout ih..

hahaha!

~CREAMY ENEMY~ said...

yeyey...jumpa mama bln 8 nti..sambut bfday anak plak..kahkahkah...
err..layout ni??dari mama la..hikhikhik..