blog

tukaNg PoLow~

Friday, April 24, 2009

pAinTBaLL ....




paintball?? pa mnatang?? hehe..~ semalam ade la wat mini paintball kat pdang astaka..dak klas aku jadi urusetia game tu..aku pon ape lagi..xmlepaskan pluang la main..syok giler..aku telah bjaya mnembak kawan aku kat mask dia..slamat la dia pkai mask..kalo x..huhuhu...~
sorg lagi plak aku telah bjaya gak tmbak kat prot dia,.lebam2 la gak aku tgk..haha..
dia memandang rendah kat kaum wanita cam aku ni..huhu..dia xtau aku slalu mnembak pkai m-16 skola dulu..haha..plkn pon aku de mnembak gak..hahahaha..saje je mls nak show off...huhu..
nanti ade tournament paintball 13 n 14 ni..sempena hari guru..xsabar aku nak join,.heehe..tapi papehal pon kne cari pserta dulu..hurm..
nanti balik slngor aku nak main game ni lagi..hehe...ade org nak blnje..al maklom r kan...hehe..
tu jela bincang petang kite pasal paintball ni...
c u nxtime..
tata...

No comments: