blog

tukaNg PoLow~

Sunday, March 7, 2010

SELAMAT BERTUNANG SYAZRINA SAAD!!! :)

CONGRATULATION!!!!
selamat menjadi tunangan orang syaz...hehe...
7 mac 2010, lepas zohor tadi,sorang dari geng aku ( 4s )time skola dulu,
dah selamat melangsungkan majlis pertunangan beliau dengan abg polis tu..
(aku lupe r name dia..)

hehe,,..majlis tu wat kat melaka, aku xdapat gi,coz ade program soknye..huh~
tapi donworry syaz, ko kawen insyaALLAH aku dtg penyer!! hehe..

adeh,.xsangka betul,cam mimpi je, rase mcm
baru semalam je kite panjat tembok lari dari skola..huhu..tup2..ko dah tunang dah...
syaz ckap dia kawen insyaALLAH 13/11/2010...
ok gak tu, yg pnting kene time coti skola r beb..
coz cekgu payah sket nak attend kang..hahaha..~

maknenye, sorang2..kawan aku dah tukar status..x aci ni!!hahaha..~
jeles??ntah la..bese je..sempoi2 sudah..hehe..
aku berdoa semoga semua kawan2 aku bahagia hendaknya..
.
amin...

p/s : syaz, jgn lupe send gambo2 tunang ko kat emel aku k...
hehe..







No comments: