blog

tukaNg PoLow~

Friday, January 15, 2010

Tag from AZIE..~

Jawablah soalan di bawah sesuka hati anda. Dah jawab, tag lagi orang ye.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
~wat laporan unit uniform + sms mak..

2. 2 jam yang lalu?
~donlot lagu indie....

3. Minggu lepas?
~bergimnastik sampai saket2 badan....

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
a) couple - lagu cinta untukmu~
b) free love - indie rock darling~
c) couple - love you yes~

5. 3 binatang yang anda tak suka?
a) anjing
b) hanjin
c) keturunan hanjin+anjing~

6. 5 fakta tentang anda?


a) love indie song~
b) Ske men badminton~
c ) ske g gig, jamming n sewaktu dengannya,..~

d ) pandai berdikari,.xsuke susahkan mak abah..:)

e ) ramai kawan lelaki daripada pompuan...ramai kenalan,.nyah+tomboy pon ade gak...~


7. Tahun depan mungkin anda?
~ akan menyiapkan segala fail2 ISL yang tertunggak tu..adeyh..~


8. Saya tak reti sangat…
~nak menyumpah dengan perlahan2..ooppzzz~


9. Saya pandai …
~ berjenaka..ahakz~

10. Kawan saya…
~ sangat sempoi~

11. Saya ada…
~ seorang sahabat baik yang ade time susah n senang..thanks awk..huhu..:p

12. Saya seorang…
~ penggemar char kuey teow kg pelet yang di masak oleh abg paiz...haha~

13. Adik saya…
~ adalah kesayangan saya, hambali darjah 4, dayah tingkatan 2..~

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
a) badminton
b) tido
c) muzik

15. Bilakah pertama kali bercinta?

~ haha,.soklan cepukcemas...erm..time tu baru form5,.chenta monyetku..haha..
pastu kat plkn plak,.pastu time masuk maktab, tapi bukan ngan dak maktab la..huhu..
skang tgh syok single,..2 tahun dah..hehe..relax2 sudeyh..hepi camni..:p


16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
~ time cakap pkara serius+benar..dorang selalu ingt aku ni bgurau..ceh..~

17. Saya rindu…
~ kenangan sekolah + plkn..:p


18. Saya tak sabar…
~ nak lempang muke org yg tak sedar diri+ cakap x serupa bikin..!!

19. 5 laman yang anda slalu layari?
a) indie rock darling's blog..:p
b) index-mp3
c) facebook
d) indie's blog
e) yahoo mel..:)

20. Anda mahu tag?
sape yg rase2 tade keje n bosan...

No comments: