blog

tukaNg PoLow~

Thursday, January 22, 2009

nAK baLiK umAh Da...CuTi RAyE ciNa..

23hb.1.2009.....

nak balik umah lagi..cuti raye cina...9hari...hehe..
tapi keje banyak gile nih..!
sem ni aku benci giler! penat nak mampos...
hari2 latihan fizikal!
aku xsuke...aku bukan atlet pon...
ikutkan ati aku ni...nak je benti...
tapi mane nak cekau duit 130,000???
sian kat penjamin aku...huhu...
so,aku pon dengan matangnye berfikir...
baiklah aku teruskan perjuangan aku yg hampir separuh jalan ni...
hurm...harapnye aku dapat tempuh semua dugaan ni dgn tenang...
sem ni,..
ade ujian olahraga..huh~
sem depan plak...
renang...pakai swimming suit...hehehe..~~
geli2!
haha..

aku tgh bosan ni...
sesape nak add ym aku...silakan ye..hehe...
syark_gurlzz89@yahoo.com...

last but not least,..
adios amigos...
berambos..

No comments: